Så kul dag...

Hej! :) Har nyss kommit hem från en super rolig dag med Jennifer och Tilda hemma hos Tilda! När vi kom loggade Jennifer in på facebook och då hade han som spear Peter i jägarna 2 accepterad hennes vänförfrågan s¨å vi skrev Hej till chatten och då skrev  han Tja!:) Och Jennifer och jag art helt galna och sprang runt och Tilda garvade, haha ;)
Sen så åkte vi Tildas båt till en sjö och så badade vi :) Det var ganska varmt :) Sen åkte vi hem och satt lite vid datorn och kollade på roiga saker på Youtube och boggade lite. Sen åt vi korv och sen åkte vi och badade igen :D 
 
När vi kom hem igen hoppade vi studsmatta ochsen åkte vi och bada IGEN, men då var det jättekallt i vattnet så vi drack varm oboy och bloggade när vi kom hem :) Sen åkte jag och Jennifer hem och när jag ska gå in så ser jag att Kiwi springer lös på tomten, så jag fångade in honom och fixade med kaninerna lite :)
Nu sitter jag i soffan och  bara har det tråkigt :)
 
Har inte så bra bilder men hade inte mobilen med mej när vi badade :P
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0