Rubrik!!!

N har jag ätit nyss, har videochattat med Matilda hela dagen i dag! Fasst min kamera är trasig så hon ser mej inte och jag kan inte ta kort med den? Matilda kanske kommer i morgon, eller på fredag kanske jag åker till henne. ;)
Men jag har inte fått jättemånga frågor på frågestunden, menjag svarar på dom jag fått nu. Men ni får fortfarande fråga mera om ni vill!
 
Vart beställde du din bikini?
stylebytyra.se
 
Vart bor du?
Jag bor på Öknaskolan utanför Tystberga
Hur gammal är du?
12 år.
 
Har du alltid hållt på med hästar?
Ja har alltid älskar dom, och jag har ridit i hela mitt liv, så ja det har jag.
 

Ja, det var alla frågor jag har fått, men fråga gärna mer om ni vill!  :)
Sen så tänkte jag ha ett LÄNKBYTE för ni som vill! Så kommentera här om du vill, så att du skriver om min blogg på din blogg och jag samma om dej fasst på min bogg. 
 
 
 
 
 
 
NU: Du duscha!! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0