Baaaadat!

På Öland nu! Innan vi åkte hit stannade vi hos mina kusin som jag itne träffat på typ 100 år :P Men de va kul! Sen åkte vi till Öland, troode att bron skulle vara längre? Men vi har nyss varit och badat i havet också, det var långgrunt men de va jättefint där ;) Tog några bilder som kommer i morgon eller när jag kommer hem. I morgon ska ja till Ölands djur & nöjespark! Och så kanske vi åker till en jättestår sandstrand, sen nån dag ska vi till en av fyrarna också :P Nu ska jag gå ut eller gör nåt kul, skiter i att jag har ont i armen, hehe ;) Jag bloggar senare i kväll eller i morron!
Postat av: Emma

Är ni på södra eller norra udden? Och vart badade ni nånstans? :P <33

Svar: Typ i Skogsby i mitten nånstans :P <33
Frida Dickson

2012-08-06 @ 14:23:32
URL: http://emmayouknooow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0